1. Kartagotours.hu
  2. Törzsutas kártya

Gyakran Ismételt Kérdések Törzsutas Kártyával kapcsolatban

Hogyan tudok pontokat gyűjteni és felhasználni?
Elvesztettem a törzsutas-kártyámat, mi a teendő?
Mit kell tudni a bónuszpontokról, meddig érvényesek?
Nem látom a bónuszt a kártyámon.
Miért csak én kapok új törzsutas kártyát, a velem együtt utazók nem?
Hol találom meg korábbi utazásaimhoz tartozó foglalási számokat?
Új kártyát igényelek, de a rendszer azt jelzi, már van kártya kiállítva XXX kártyaszám alatt, de ezt még nem kaptam meg. Mi a teendő?
Új kártyát igényelek, de a rendszer hibát jelez.
Miért van a nevem ékezet nélkül a kártyán?
Megváltozott a vezetéknevem és/vagy a lakcímem. Mi a teendő?
Honnan tudom, hogy igényeltem-e már törzsutas kártyát?
Miért nem tudok gyermekeim számára kártyát igényelni?
Amennyiben bármilyen észrevétele vagy kérdése van a törzsutas kártyával és a törzsutas rendszerrel kapcsolatban, keressen Bennünket az alábbi elérhetőségeken: 

Tel.: +36 1 462 8 462 vagy email: kartya@kartagotours.hu

Szeretne értesülni legfrissebb akciós ajánlatainkról és a kedvező utazási lehetőségekről? Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Feliratkozom
DER Touristik
A Kartago Tours a német REWE Group, azon belül a DER Touristik divízió tagja, amely Közép-Európa legnagyobb utaztató cégcsoportja.