1. Kartagotours.hu
  2. Gyakran ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Utazás foglalása és információk

Az indulás előtt mennyi idővel érdemes lefoglalni az utazásomat?
Hol találom az adott ország belépési feltételeit?
Hogyan fizethetem ki az utazást?
Mikor kell fizetnem az előleget és hátralékokat?
Módosítani szeretném az utazásomat. Milyen lehetőségeim vannak?
Mi történik, ha megbetegszem az utazásom előtt?

Utazási dokumentumok

Milyen dokumentumokra van szükségem a nyaraláshoz?
Hova szükséges vízum a beutazáshoz és mennyibe kerül?
A gyerekeknek is szükséges úti okmány?
Mi a teendő baleset vagy betegség esetén?
Mikor és hogyan kapom meg az indulási információkat?

Repülőút

A repülőtéren szeretnék parkolni. Hogyan rendelhetem meg a szolgáltatást?
Indulás előtt mennyi idővel kell megérkeznem a repülőtérre?
Hogyan történik a reptéri utasfelvétel?
Korlátozott a poggyászok száma és súlya?
Mi a teendő, ha a poggyászom nehezebb, mint a megengedett súlyhatár?
Mi a helyzet a sportfelszerelések és a túlsúlyos csomagok szállításával?
Mit vihetek magammal a repülőgépre?

Szállás

Szükséges lesz még bármilyen kötelező költséget fizetnem a helyszínen?
Mikor van a be- és kijelentkezési idő?
Van lehetőség korábbi vagy későbbi be/kijelentkezésre?
Mikortól van lehetőség az étkezés igénybevételére?
Mit tartalmaz a félpanzió / teljes ellátás / all inclusive és ultra all inclusive?
Van-e telepített idegenvezető?

Törzsutas kártya

Hogyan tudok pontokat gyűjteni és felhasználni?
Elvesztettem a törzsutas-kártyámat, mi a teendő?
Mit kell tudni a bónuszpontokról, meddig érvényesek?
Nem látom a bónuszt a kártyámon.
Miért csak én kapok új törzsutas kártyát, a velem együtt utazók nem?
Hol találom meg korábbi utazásaimhoz tartozó foglalási számokat?
Új kártyát igényelek, de a rendszer azt jelzi, már van kártya kiállítva XXX kártyaszám alatt, de ezt még nem kaptam meg. Mi a teendő?
Új kártyát igényelek, de a rendszer hibát jelez.
Miért van a nevem ékezet nélkül a kártyán?
Megváltozott a vezetéknevem és/vagy a lakcímem. Mi a teendő?
Honnan tudom, hogy igényeltem-e már törzsutas kártyát?
Miért nem tudok gyermekeim számára kártyát igényelni?

Amennyiben nem talált választ kérdésére vagy bármilyen további észrevétele van, keressen Bennünket az alábbi elérhetőségeken: 

Tel.: +36 1 462 8 462 vagy email: info@kartagotours.hu

Szeretne értesülni legfrissebb akciós ajánlatainkról és a kedvező utazási lehetőségekről? Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Feliratkozom