ico
 

Gyakran Ismételt Kérdések

  GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK A KARTAGO TOURS TÖRZSUTAS KÁRTYÁJÁVAL KAPCSOLATBAN

1. Elvesztettem a törzsutas-kártyámat, mi a teendő?

Keresse fel az egyik irodánkat, ahol személyi igazolványa segítségével meg tudjuk adni kártyaszámát. A kedvezmény igénybevételéhez nincs szükség a kártyára, elég, ha a kártyaszámát ismeri a jövőben.

2. Nem látom a bónuszt a kártyámon.

Kérjük a jobb oldalon látható gombra kattintva ellenőrizze a bónuszát Bónuszegyenleg ellenőrzése
Itt megtalálhatja eddigi foglalási számait. Amennyiben hiányzik egy foglalási szám, kattintson a KÁRTYA REKLAMÁCIÓ gombra és töltse ki a hiányzó foglalási számokat. A rendszer automatikusan jóváírja bónuszát az új foglalási számokra.

3. Miért csak én kapok új törzsutas kártyát, a velem együtt utazók nem?

Csak a szerződés szerinti főutasoknak van lehetőségünk kártyát küldeni a szerződésben megadott adataik felhasználásával. A szerződésen szereplő többi Utas is igényelhet kártyát, ha a jobb oldalon látható gombra kattint, majd megadja a kért adatokat. Új kártya igénylése
Amennyiben Utastársainak szüksége van a korábbi foglalási számokra, könnyen visszakeresheti azokat az egyenleg ellenőrzése gombra kattintva. Bónuszegyenleg ellenőrzése

4. Hol találom meg korábbi utazásaimhoz tartozó foglalási számokat?

Korábbi foglalási számait megtalálhatja a régi utazási dokumentumokon, utazási szerződésen és voucheren. Bizonyos esetekben ez az Utazásszervezőnél is fellelhető, de minden esetben személyesen, az Adatvédelmi irányelveknek megfelelően tudunk adatot szolgáltatni. Kérjük, az ilyen esetekben először telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot. Ezen felül a korábbi foglalási számok megtalálhatók az Utastársaknak már kiadott kártyák alapján. Ezek a foglalási számok könnyen azonosíthatók a meglévő kártyaszámok beírása után. Bónuszegyenleg ellenőrzése

5. Új kártyát igényelek, de a rendszer azt jelzi, már van kártya kiállítva XXX kártyaszám alatt, de ezt még nem kaptam meg. Mi a teendő?

Ebben az esetben egy megadott számmal ellátott ügyfélkártya már kiadásra került az adott név és születési idő alapján. Nem kell új kártyát kérnie, elég, ha megjegyzi a feltüntetett kártyaszámot és foglaláskor ezt a számot használja majd.

6. Új kártyát igényelek, de a rendszer hibát jelez.

Több ok lehetséges, kérjük ellenőrizze, hogy minden adatot helyesen rögzített:

- Ellenőrizze, hogy nem cserélte-e fel a vezetéknevet és a keresztnevet

- Ne használjon titulust a névben (dr., prof. stb.)

- A születési dátumnál csak 6 számjegyet használjon

- Az irányítószámot szóköz és betűk nélkül adja meg

- A telefonszámot a megfelelő formátumban (csak egy kilenc jegyű szám, kötőjel stb. nélkül) adja meg!

- A foglalási számok 9 számjegyből állnak, melyeket kérjük, hogy szóközök és kötőjelek nélkül, külön-külön sorban rögzítsen

7. Miért van a nevem ékezet nélkül a kártyán?

Ez nem hiba, a rendszer csak ékezet nélküli betűket rögzít és jelenít meg a kártyán.

8. Megváltozott a vezetéknevem és/vagy a lakcímem. Mi a teendő?

Kérjük használja a Kártyaadatok módosítása űrlapot, a kártyaszám megadása mellett töltse ki a mezőket az új adatokkal, vagy használja a megjegyzés rovatot, ahol jelezheti, hogy adataiban változás történt. Kártyaadatok módosítása

9. Honnan tudom, hogy igényeltem-e már törzsutas kártyát?

Amennyiben kártyát igényel, a kártya száma azonnal megjelenik, amit később az e-mail címére is megkap. Amennyiben nem ismeri kártyaszámát, kérjük, keresse meg a postafiókjában a igényés után elküldött levelet. Amennyiben utazást vásárol, adja meg kártyaszámát és jóváírjuk bónuszpontjait.         

10. Miért nem tudok gyermekeim számára kártyát igényelni?

Törzsutas kártyát csak felnőtt, 18 éven felüli Utasoknak állítunk ki.

  Amennyiben nem talált választ kérdésére vagy bármilyen további észrevétele van a törzsutas kártyával és a törzsutas rendszerrel kapcsolatban, keressen Bennünket az alábbi elérhetőségeken: 

Tel.: +36 1 462 8 462 vagy email: kartya@kartagotours.hu

 
 
A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A honlapunkon való böngészéssel Ön hozzájárul a sütik használatához. További információk